náš tým
Gábina Procházková
Více než 20 let se zabývám 3D grafikou. Jsem režisér, supervisor a 3D generalist, ale většinou jsem hlavně ten, kdo dává projektům hlavu a patu, a to jak obsahově, aby animace plnila účel, pro který je vyráběna, tak technologicky. Mojí prací je také komunikace s klienty. Mnoho let jsem se věnovala především reklamám, poslední dobou spíše filmovým VFX. Ale ráda mám obojí. Ve 3D mě baví hlavně efekty, simulace a procedurální komponenty pro motion grafiku.
Jsem nadšenec do technologií včetně AI a VR.
autor knihy Filip Rožek, režie a kamera F.A.Brabec
Ve spolupráci s Láďou Rejkubou jsme vytvořili celou trikovou pasáž, kombinaci herců a kompletně 3D prostředí pro celovečerák Gump – Jsme dvojka. Byla to dost emotivní práce a velká výzva, ale takovéhle výzvy se zkrátka neodmítají.
A4I Area Four Industries
Tento projekt mi dal prostor pro pořádnou dávku kreativity. Spolupráce s odvážným klientem, který se nebojí posouvat hranice, umožnila vzniknout něčemu výjimečnému.
Spot, který jsme vytvořili, není jen reklamou. Je to kombinace reklamy a klipu, plná energie a nápadů, které jsme realizovali díky mixu technologií – od natáčení, přes 2D a 3D animace až po vizuální experimenty. Výsledkem je dílo s vlastním drivem, které spojuje světy reklamy a umění.
Green Go – kampaň pro provozovatele sdílených elektroaut.
Ráda dělám věci, které mohu zároveň vymýšlet a zároveň sama animovat, to je výhoda menších projektů. Tenhle spot je skoro celý 3D, že nevypadá? Nevypadá 🙂 Ráda používám 3Déčko jako 2Déčko, je to pak takové záživnější 2D. Námět Štěpán Tyller, režijně jsme tento projekt řešili spolu.
Becherovka Lemond
Režijně tento projekt vedl štěpán Tyller, Martin Šafus měl na starosti pohyb postav a já jsem si hrála s písmenky. Je to můj oblíbený projekt, protože mám ráda typografii a zároveň particles animace a toto je kombinace obojího. Je to takové posunutí typografie do jiné dimenze. Mám asi milion nápadů, jak podobný princip znovu ztvárnit 🙂
Siemens – interní kampaň zaměřená na bezpečnost práce
Projekty jako byl tento mám strašně moc ráda. Zadání třemi větami, vysvětlení principu kampaně a zbytek je na mě 🙂 Přestože Siemens je obrovský korporát, tak tato spolupráce byla velmi komorní s nadšením na obou stranách.